WPIS do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego

  • Post category:WAŻNE!

Złożenie wniosku o wpis

Na stronie Rejestru, Pracownik Medyczny może złożyć wniosek o wpis. Aby złożyć wniosek, musisz:

  • zalogować się do rejestru – aby się zalogować należy skorzystać z opcji „Zaloguj się” dostępnej na stronie głównej. Możesz wybrać dogodny sposób logowania spośród następujących: profil zaufany, aplikacja mObywatel, bankowość elektroniczna, e-Dowód lub USE eID,

  • uzupełnić dane w sekcji Moje Konto – przy pierwszym logowaniu Pracownik Medyczny zostanie przekierowany na stronę Moje Konto, gdzie jest poproszony o uzupełnienie danych obywatelstwa oraz miejsca zamieszkania,

  • uzupełnić formularz wniosku – aby rozpocząć składanie wniosku, należy skorzystać z opcji „Złóż wniosek o wpis do rejestru” widocznej po zalogowaniu. Do wniosku będą potrzebne: dane osobowe, dane o wykształceniu, dane o miejscu/ach wykonywania zawodu,

  • złożyć oświadczenia o odpowiedzialności karnej,

  • podpisać wniosek elektronicznie jedną z dostępnych metod min. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,

  • opłacić wniosek oraz załączyć w Rejestrze potwierdzenie wniesienia opłaty – wszelkie niezbędne dane do dokonania płatności zostaną udostępnione w Rejestrze.   Jak wypełnić wniosek…